Παρασκευή 17 Δεκεμβρίου 2010

Νάτοι πάλι οι Ιαβέρηδες! Nέα Δίκη σε βάρος μου




Νάτοι πάλι οι Ιαβέρηδες! Nέα Δίκη σε βάρος μου
για κακουργήματα!


FREE photo hosting by Fih.gr
FREE photo hosting by Fih.gr
FREE photo hosting by Fih.gr

Δείτε τι γράφει στο έγγραφο που μου έστειλε ο κ. Ασπρογέρακας τον Οκτώβρη! Πριν δυο μήνες δηλαδή:
«… δεν προκύπτουν καθόλου ενδείξεις ενοχής σε βάρος του κατηγορουμένου!" Όταν ξεκίνησε, όμως, η δίκη στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο με κατηγορούμενη την Ελληνική Δικαιοσύνη για σειρά κακοδικιών εναντίον μου, ξανάγινα κακούργος. Βαφτίζουν φωτογραφίες τα «κούκις» κάτι που αποδείχτηκε στα προηγούμενα δικαστήρια όπου αθωώθηκα, επανέρχονται και πάλι στην κατηγορία για «πρόθεση και από κερδοσκοπία κατείχε, προμηθεύτηκε, διακίνησε και έθεσε σε κυκλοφορία πορνογραφικό υλικό…» Ούτε η Τζούλια να ήμουνα η οποία συνάντησε και τον πρόεδρο της Δημοκρατίας και φυσικά αυτή δεν κάνει διακίνηση πορνογραφικών VIDEO επί αμοιβή και από τα περίπτερα ακόμα!

Προσθέτουν μάλιστα την «παιδική πορνογραφία» μπας και καταφέρουν να με κλείσουν μέσα!

Έψαξαν όλες τις τράπεζες και δεν βρήκαν ούτε 200 ευρώ από το 1980 σε μία μόνο τράπεζα! Τη μάρτυρα που προτείνουν είναι η δικηγόρος η οποία αποκάλυψε ότι το τηλέφωνό της σε μια πορνοσελίδα (που έφτιαξε πιθανότατα η ίδια η ασφάλεια) δε το έβαλα εγώ αλλά μία κοπέλα από το Ηράκλειο η οποία καταδικάστηκε μάλιστα! Τι ψάχνουν τώρα οι Ιαβέρηδες; Πάνε να σταματήσουν τη συνέχιση της δίκης στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο; Με ανύπαρκτα στοιχεία των ανίκανων και επικίνδυνων σκευωρών του κυκλώματος αστυνομία – εισαγγελέων – δικαστών; Θα πληρώσουν την αγωγή ότι και να κάνουν και θα διατεθούν αυτά τα χρήματα για να αποκαλυφθούν ΌΛΟΙ όσοι ενέχονται σ’ αυτή τη σκευωρία και να πάνε φυλακή. Από τους απλούς μπάτσους, την ηγεσία της ΓΑΔΑ και ανώτερους εισαγγελείς. Ούτε οι δικαστές που με δίκαζαν σε προηγούμενα δικαστήρια με τις ίδιες κατηγορίες δεν μπορούσαν να κρατήσουν τα γέλια τους διαβάζοντας τα... αποδεικτικά" στοιχεία. Κατήγορος από τη μεριά του διεφθαρμένου κράτους δεν ήρθε ποτέ στο δικαστήριο. Μόνο χαρτιά στέλνουν. Κατάφεραν όμως να μου δημιουργήσουν φοβερό άγχος που με έστειλε στο Νοσοκομείο με καρκίνο (!!!) ενώ έκανα και 8 μήνες χημειοθεραπίες!!! Αυτό θα μου το πληρώσουν ότι και αν σκαρφιστούν.

Λοιπόν θα παρουσιαστώ αυτοπροσώπως όπως με καλούν και όπως κάνω από το 1997 που άρχισε αυτή η ιστορία όταν κατήγγειλα έναν αστυνομικό διοικητή για σωματέμπορα. Ο εν λόγω κύριος αθωώθηκε παρά τις μαρτυρίες δεκάδων ανθρώπων με βάση ένα δημοσίευμα της Espreso μετά την προσαγωγή μου στη ΓΑΔΑ και την κατάσχεση του σκληρού μου δίσκου 5 μέρες πριν γίνει η δίκη του διοικητή στη Σύρο και αφού είχαν υπάρξει πολλές αναβολές. Αυτού του κυρίου δεν έψαξαν ποτέ τους τραπεζικούς λογαριασμούς. Έχει πλάτες ο κύριος αλλά εγώ έχω το δίκιο. Μην κάνουν όνειρα. Καθαρός ουρανός αστραπές δεν φοβάται. Όσο διεφθαρμένη κι αν είναι η ελληνική δικαιοσύνη υπάρχουν και έντιμοι δικαστές και το έχουν αποδείξει. Εγώ θα είμαι εκεί. Εχει κανένας από τους σκευωρούς τα ούμπαλα να με αντιμετωπίσει κατά πρόσωπο;

Η ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ




http://www.scribd.com/doc/24730844/%CE%97-%CE%9A%CE%91%CE%A4%CE%91%CE%93%CE%93%CE%95%CE%9B%CE%99%CE%91









Νάτοι πάλι οι Ιαβέρηδες! Δίκη σε βάρος μου για κακουργήματα!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου