Κυριακή 27 Φεβρουαρίου 2011

Συνέντευξη σήμερα Κυριακή του Παναγιώτη Βήχου στο Μega Σαββατοκύριακο


Συνέντευξη σήμερα Κυριακή του Παναγιώτη Βήχου στο Μega Σαββατοκύριακο





Σήμερα Κυριακή, 27 Φεβρουαρίου, μίλησα στο
Μega Σαββατοκύριακο όπου με είχαν καλέσει και την προηγούμενη Κυριακή αλλά
τότε αναβλήθηκε η παρουσίασή μου λόγω εκτάκτων πολιτικών γεγονότων. Δυστυχώς η
συνέντευξη έγινε έξω από το Μέγαρο του

MEGA
και έκανε πολύ κρύο και είχε σχέση με
την πολύχρονη δικαστική περιπετειά μου και τις αστυνομικές και εισαγγελικές
σκευωρίες εναντίον μου επειδή κατήγγειλα το 1998 ένα σωματέμπορο διοικητή της
αστυνομίας και για την πολιτική μου στάση ζωής. Δεν είχα πολύ χρόνο στη
διάθεσή μου για να αναπτύξω όλες τις πτυχές αυτής της ιστορίας. Αρκέστηκα στα
βασικά. Οι παρουσιαστές μου φέρθηκαν πολύ καλά και με άφησαν να μιλήσω
ελεύθερα. Σε λίγα λεπτά βέβαια δεν μπορούσα να μιλήσω με λεπτομέρειες για μία
σκευωρία που κρατάει 14 χρόνια.

Βήχος Παναγιώτης -

Λέσχη Ισοπεδωτών




ΣΩΜΑΤΕΜΠΟΡΟΙ



ΈΚΤΑΚΤΟ:
Καινούργια αυτεπάγγελτη κακουργηματική δίωξη εναντίων μου!!!




ΝΕΑ ΔΙΩΞΗ ΤΟΥ ΠΑΝ. ΒΗΧΟΥ
2009



Ελεύθερος ο Π.
ΒΗΧΟΣ με σύμφωνη γνώμη Ανακριτή και Εισαγγελέα 2009




Υπόμνημα Δ. Πατέλη στον
Ανακριτή, για την υπόθεση Π. Βήχου 2009

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου